De många fördelarna med en Dispatcher Suite-lösning för ditt företag omfattar följande …
Autentisering:
Gör autentiseringsprocessen snabb och enkel – användarna behöver bara ange användarnamn och lösenord, PIN-kod eller ID-kort för att säkerställa tillförlitlig och säker enhetsåtkomst. Skyddar mot obehörig användning genom att säkra åtkomst till utdataenheter och dokument, och gör IT-administrationen enkel och okomplicerad tack vare enkel tilldelning av utskrifts-, kopierings- och skanningsrättigheter till användare och användargrupper.
Print Roaming®:
Den här funktionen innebär att användare kan skicka utskriftsjobb till alla hanterade skrivare på valfri plats i nätverket och få ut utskrifterna var och när som helst! Säker utskrift från valfri utskriftsenhet i utskriftsmiljön utan behov av ytterligare skrivardrivrutiner, vilket minskar kostnaderna och pappersavfallet för jobb som skickas till utskrift men inte längre behövs. Fungerar smidigt i allt från ett enskilt kontor till flera avdelningskontor i olika världsdelar och minskar behovet av servrar tack vare hantering av komplexa utskriftsjobb på klientarbetsstationer (CBPR)
Rapportering:
Möjliggör spårning och redovisning av alla utskriftsjobb, vilket skapar en lämplig lösning för företag som vill hålla reda på ”vem/vad/var/när” i utskriftsmiljön. Fördefinierade eller anpassade hanteringsrapporter ger faktabaserade data- och användningsgranskningar, med lednings- och hållbarhetsrapporter som ger sammanfattade resultat på toppnivå och hållbarhetsinformation.
Regelbaserad motor:
Med den här modulen kan administratörer ange enskilda utskriftsvillkor för olika användare, inklusive begränsa åtkomsträttigheter till svartvita utskrifter och göra dubbelsidig utskrift obligatorisk. Utskriftsstyrning kan framtvingas med ett bibliotek med fördefinierade regler. Användarna meddelas när en regel tillämpas.
Kredit och fakturering:
Den här modulen är viktig för utbildningsinstitutioner och projektbaserade miljöer där utskrifts-, skannings- och kopieringskostnader behöver debiteras tillbaka till användaren. Individuella konton och gruppkonton underlättar administrativa uppgifter, och systemet stöder prislistor, kostnadsställen, debiteringskoder och användningskvoter för enkel kostnadsallokering.
Mobil utskrift:
Med den här modulen kan användare skicka sina utskriftsjobb från mobila enheter via e-post eller en webreleasesida, vilket förbättrar mobiliteten – användarna är inte längre begränsade till att skriva ut från sin arbetsplats. Ger säker mobil utskrift via e-post eller webbprogram till utdataenheter, trådlös utskrift för Mac- och iOS-mobilenheter som ger bekväm och säker utskrift för mobila medarbetare samt stöd för gästutskrift.
Avancerade arbetsflöden:
En generös uppsättning verktyg för kraftfulla automatiserade dokumentarbetsflöden för att fånga, indexera och dirigera dokument med praktiskt taget noll ansträngning. Innehåller ett kraftfullt Workflow Builder-verktyg för att skapa komplexa arbetsflöden och erbjuder ett omfattande utbud av tredjepartsanslutningar till Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive med flera.