Gå bortom sökningen och agera på data
Att hitta dokument, filer och information har länge varit en utmaning för företag – och det blir svårare när informationsvolymerna ökar exponentiellt, och vi står inför ökande mängder ostrukturerad data när organisationer går mot mer digitala sätt att arbeta. Vår lösning för företagssökning, dokoniFIND, hjälper dig att få kontroll över din strukturerade och ostrukturerade data och använda den till fullo. Lika intuitiv att använda som vilken bekant webbsökmotor som helst, med dokoniFIND kan du söka i alla dina anslutna arkiv via en enda åtkomstpunkt och hämta dokument och filer i hundratals format. På så sätt hjälper det dig att omvandla distribuerad, fragmenterad och svårhanterlig data till en kunskapsbas som levererar insikter och information för att stödja beslutsfattande och handling. Det hjälper också till att minska risken för att organisatorisk kunskap går förlorad när anställda slutar.
Sök i antal minuter per dag
Antal anställda
Inkomst per anställd och timme
Minuter per dag 200
Antal timmar per vecka 16.67
De längsta sökningarna kostar dig detta under ett år
Kostnad per år €21.000
Förvånad över denna kalkyl?
Förutsättning: 252 arbetsdagar per anställd och år
Vår online-kalkylator är tänkt som vägledning och utgör ingen bindande kalkyl. Kontakta oss för en individuell analys.
dokoni FIND är en omfattande lösning för företagssökning och indexering. Användare kan hitta all information oavsett plats eller filformat, enligt sina egna behörigheter. Så användare behöver inte längre veta var de ska leta, utan sökningen fungerar som google - den vet vad du letar efter.
Enterprise Search: dokoniFIND ger omedelbar åtkomst till alla relevanta data från ett enda sökgränssnitt — även när data är "dolda" i e-postbilagor, skannade filer; eller innehas i CRM-poster och molnappar – utan att behöva byta från en applikation till en annan. Dess OCR-teknik gör dokumentinnehåll fullt sökbart, vilket möjliggör djupsökning som går utöver filnamn och metadata. Dokumenthantering: När en användare har kört en sökning kan de granska de hämtade dokumenten med hjälp av förhandsgranskningsfunktionen i deras föredragna display; och kör till och med en separat sökning i dokumentförhandsgranskningsfönstret. En rad verktyg låter användare granska de förhandsgranskade dokumenten och arbeta med dem genom att: Lägga till kommentarer och anteckningar – till exempel för att markera viktiga meningar, stycken eller bilder för framtida referens Använda taggar för att spara tid genom att organisera och kategorisera dokument för snabb och enkel hämtning och omedelbar tillgång till data från tidigare dokumentgranskningar Lägga till hittade dokument till en kronologisk tidslinje kronologier. Den här tidslinjefunktionen låter användare omorganisera sökresultaten kronologiskt baserat på datum och tid för händelser som beskrivs i dokumenten, snarare än efter datum och tid för dokumentets skapande. Knowledge Management: Med hjälp av dokoniFIND kan granskare sammanställa kunskapen som finns i dokument och filer så att efterföljande sökningar kommer fram till nyckelinsikter snabbare. Om en dokumentsamling behöver triageras eller minskas gör dokoniFIND det enkelt för granskare att markera vilka dokument och data som är relevanta för ett visst användningsfall och vilka som inte är det. Detta, i kombination med förmågan att organisera dokument kronologiskt (beskrivits ovan), gör det möjligt för användare att få en mycket mer kraftfull förståelse från sin information.
Enkel, effektiv sökning och navigering. dokoniFIND tillhandahåller sökförfinare så att användare enkelt kan hämta och navigera i relevant data. Det breda utbudet av raffinörer inkluderar filtyper, tillägg, plats och så vidare. Den senaste dokoniFIND gör en extra mil med avancerad NLP-extraktion (natural language processing). Så alla egennamn, platser och organisationsnamn extraheras från texten i alla dokument och görs tillgängliga som sökförfinare. GDPR och rapporteringsmodul: Denna tilläggsmodul gör det möjligt för dokoniFIND Insight att stödja GDPR-efterlevnad genom att skapa rapporter baserade på all indexerad data. Detta är särskilt användbart när du behöver hitta och dokumentera filer och data som innehåller personligt identifierbar information (PII). Dataskyddsombud kan sedan samla in uppgifterna och skapa rapporter som visar alla dokument där PII har exponerats.
Identifiera snabbt alla dokument och all korrespondens som är relevanta för ett kundklagomål eller en juridisk förfrågan.
Datasöknings- och indexeringsapplikationen dokoni FIND, utvecklad för företag, hjälper användare att hitta den information de behöver – oavsett filformat eller plats. Ladda ner broschyren för att lära dig mer om funktionerna och fördelarna med programvaran och de tekniska kraven.