Om du är verksam i dag är du väl medveten om att det enda sättet att behålla konkurrenskraften är att utnyttja nya tekniker så effektivt som möjligt från det ögonblick de når din sektor. Ditt företag måste reagera flexibelt på tekniska förändringar, skräddarsy dem efter dina behov och ta till sig de många alternativ de kan erbjuda.
Ditt företags kapacitet att stödja samarbete online via mobila enheter är det perfekta exemplet. dokoni SYNC & SHARE är en Konica Minolta-lösning som ger åtkomst till mobila dokument. Med alternativen för fildelning och -synkronisering för företag (även kallat ”EFSS” och ”filsynk och -delning för företag”) kan din personal snabbt och enkelt dela filer med kollegor och kunder. Systemet innehåller programvarutjänster som gör det möjligt för organisationer att distribuera dokument och hantera innehåll från mobila enheter, samtidigt som tidigare dokumentversioner hålls intakta och medarbetares ID:n spåras på ett tillförlitligt sätt.
Den här nya flexibiliteten gör att dina medarbetare kan uppnå högre produktivitetsnivåer – kanske bidra till möten samtidigt som de sluter ett avtal på andra sidan jorden, slutföra viktigt arbete medan de pendlar eller helt enkelt svara på ett brådskande e-postmeddelande från en taxi, hemma eller på ett hotell. Med hjälp av mobila enheter kan medarbetare samarbeta dygnet runt, oavsett var i världen de befinner sig, synkronisera filer som lagrats i företagslagring till användarnas datorer och enheter, dela innehåll med interna och externa medarbetare, komma åt filer från alla enheter, integrera filer i flera databaser, använda funktioner för att släppa filer och mycket mer.