För våra Partners

 

Här finner du rätt kontaktvägar för att snabbast möjligast få svar på dina frågor!


Nedan kan du se hur du enklast kan nå oss. För att underlätta har vi byggt upp olika vägar att gå beroende på fokus på fråga, ärende etc. Hjälp oss gärna genom att noggrant välja det alternativ som stämmer in allra bäst. Du väljer mellan OFFICE, SOLUTION, PRODUCTION PRINTING & INDUSTRIAL PRINTING, ITS samt PRESALE. Din förfrågan hamnar i vår ärendehantering.

Samtliga kontaktvägar finner du löpande här nedan. Vet du redan vilket ärende du har, så kan du även använda dessa kortlänkar som går direkt till det formulär du bör använda:

OFFICE_Service_Support
SOLUTION_Service_Support
PRODUCTION PRINTING_INDUSTRIAL PRINTING_Service_Support
ITS_Service_Support

Order/leverans

Information om vår telefonslinga vid akuta ärenden finner du allra längst ner på denna sida.

VARMT VÄLKOMMEN!

 

OFFICE - support och serviceärenden

För frågor och support kring hårdvara, exempelvis våra bizhub MFP etc, vänligen fyll i formuläret nedan. Ni får ett ärendenummer via e-post när ärendet är registrerat hos oss. Vi återkopplar inom 8 arbetstimmar. 

Om ärendet är akut har ni möjlighet att ringa oss på 08-627 75 60. Vi vill dock uppmärksamma er på att denna support kan leda till att Konica Minolta debiterar er för supportsamtalet per påbörjad halvtimme. När ni ringer vill vi att ni har ärendenumret tillgängligt. Våra tekniker svarar så fort de blir lediga. 

Är du slutkund eller användare?  Vänligen kontakta vår Servicedesk på 08-627 75 10, för att få hjälp med ditt ärende.

 

SOLUTION - support och serviceärenden

För frågor och support kring vår printrelaterade mjukvara, exempelvis Marketplace, SafeQ, Dokonifind, Dispatcher Suite etc, vänligen fyll i formuläret nedan. Ni får ett ärendenummer via e-post när ärendet är registrerat hos oss. Vi återkopplar inom 8 arbetstimmar. 

Om ärendet är akut har ni möjlighet att ringa oss på 08-627 75 60. Vi vill dock uppmärksamma er på att denna support kan leda till att Konica Minolta debiterar er för supportsamtalet per påbörjad halvtimme. När ni ringer vill vi att ni har ärendenumret tillgängligt. Våra tekniker svarar så fort de blir lediga. 

Är du slutkund eller användare?  Vänligen kontakta vår Servicedesk på 08-627 75 10, för att få hjälp med ditt ärende.

 

PRODUCTION PRINTING & INDUSTRIAL PRINTING - support och serviceärenden

För frågor och support kring Production Printing samt Industrial Priting; exempelvis vår AccurioPrint- och AccurioPress-serie samt KM-1, MGI etc, vänligen fyll i formuläret nedan. Ni får ett ärendenummer via e-post när ärendet är registrerat hos oss. Vi återkopplar inom 8 arbetstimmar. 

Om ärendet är akut har ni möjlighet att ringa oss på 08-627 75 60. Vi vill dock uppmärksamma er på att denna support kan leda till att Konica Minolta debiterar er för supportsamtalet per påbörjad halvtimme. När ni ringer vill vi att ni har ärendenumret tillgängligt. Våra tekniker svarar så fort de blir lediga. 

Är du slutkund eller användare? Vänligen kontakta vår Servicedesk på 08-627 75 10, för att få hjälp med ditt ärende. 

 

ITS - support och serviceärenden

För frågor och support kring KMSKY ONE, Remote Care Workplace, Workstation, Antivirus, Backup, Office 365 etc, vänligen fyll i formuläret nedan. Vi kommer att kontakta er så snart som möjligt. 
 
Vi vill även tillhandahålla tillgång till vårt fjärrstyrningsprogram. Du kan enkelt ladda ned programmet via dessa länkar:

Ladda ner Anydesk för Windows
Ladda ner Anydesk för Mac
 

TELEFONSLINGA VID AKUTA ÄRENDEN!
 
Välkommen till vår telefonslinga för akuta ärenden. Observera att du som återförsäljare först måste registera ditt ärende via lämpligt formulär ovan för att få ditt ärendenummer. Sedan är du varmt välkommen att ringa oss på 08-627 75 60. Det är vid kontakten via vår telefonslinga, som du behöver uppge ärendenumret.