Framgångsrika företag idag förlitar sig i hög grad på effektiv hantering och dess förmåga att snabbt få tillförlitlig information. Det innefattar en av kärnverksamhetsprocesserna och det är möjligheten att bearbeta inkommande fakturor. Snabbt och exakt.
Företag kämpar ofta med den här delen, framför allt för att de fortfarande förlitar sig på pappersintensivt, manuellt och repetitivt arbete. Vad blir resultatet?
Tidsödande arbete, långsam dokument- och fakturahantering, bortkastade timmar och din avdelning som hanterar leverantörsskulder begår fler misstag och skapar felaktiga rapporter på grund av felaktiga siffror. Även om företag får fler digitala fakturor skrivs de fortfarande ut och arkiveras som papperskopior, vilket nästan alltid leder till ineffektiv hantering av pappersinnehåll. Du förstår att leverantörsskulder inte kan fungera på det sättet om du vill se verkliga resultat, eller hur?
För alla som är nybörjare inom hantering kan vi ta en titt på siffrorna för att få lite mer insikt. Undersökningar från AIIM visar att det i genomsnitt tar nästan nio dagar att bearbeta en faktura, till en kostnad på över 8 euro per faktura.
Med Konica Minoltas hantering av digitala fakturor kan du registrera alla inkommande fakturor och se till att alla är korrekt mappade i systemet. Alla relevanta fakturauppgifter, till exempel sändning, fakturanummer osv., bearbetas, kontrolleras och registreras automatiskt med hjälp av textigenkänning och intelligenta algoritmer. Det innebär att alla fakturor lagras på ett säkert sätt och alltid kan nås från din arbetsstation. Dessutom vidarebefordras alla registrerade fakturor omedelbart till de ansvariga avdelningarna. Låter det användbart?
Konica Minoltas lösningar för fakturahantering erbjuder enkel integrering i befintliga ERP-system (resursplanering för företag). I slutändan handlar det om att minska manuell hantering av fakturor, undvika fel, minska tiden som går åt till att bearbeta fakturor och skära ned på kostnaden för fakturahantering.
Vill du ha det allra bästa inom digital utskriftsproduktion? Du hittade det precis. Konica Minoltas maskinvara för produktionsutskrift och kontor är branschledande, med enheter som erbjuder revolutionerande färgbildkvalitet, ultrasnabba svartvita utskrifter, inbyggda efterbehandlingsalternativ av proffskvalitet som överensstämmer med dina komplexa jobbspecifikationer och mycket mer. Oavsett företagets storlek eller specialområde kan du med vår utskriftsmaskinvara bygga upp din utskriftsinfrastruktur, hantera digitalt innehåll, använda toppmoderna mätinstrument och utforska andra lösningar som är utformade för att förändra ditt arbetsflöde på ett genomgripande sätt.
Utforska de oräkneliga sätt som Konica Minoltas programvaruprodukter kan förbättra din verksamhet. Konica Minolta löser din verksamhets problem, matchar olika arbetssätt och erbjuder programvarulösningar som uppfyller behoven i din bransch. Genom att alltid prioritera dina behov uppfyller Konica Minolta programvarukraven även från de mest krävande globala organisationerna. Med hjälp av systemet kan du hålla nere kostnaderna för utskrift och kopiering, skapa avancerade säkerhetsåtgärder för att se till att känsliga dokument inte hamnar i obehöriga händer och mycket mer.
Vår erfarna och kunniga specialistpersonal besvarar eventuella frågor och visar hur du använder produkten. Våra tjänster är till för dig, i ett supportsystem som är utformat för att du och ditt företag ska kunna dra full nytta av lösningarna. Vi erbjuder en rad olika tjänster, bland annat optimerade utskriftstjänster som kombinerar rådgivning, implementering av maskinvara och programvara, arbetsflödeshantering som sänker dina dokumentutgifter och smarta säkerhetstjänster för att skydda din verksamhet.
Med så många lösningar för registrering och dokumenthantering utvecklade av Konica Minolta kan alla organisationer nu dra nytta av kraften i automatiserad fakturahantering för leverantörsskulder. Viktigast av allt är att lösningar för fakturahantering minskar fel och säkerställer transparens, vilket eliminerar flaskhalsar i driften, samtidigt som regelefterlevnaden uppfylls.
Oavsett hur fakturor kommer till din organisation, om det är i pappersform eller som e-postbilagor, registrerar, organiserar och levererar en AP-automationslösning fakturorna med omfattande alternativ för arbetsflöde och dirigering till rätt personer – snabbt.
Automatiserade arbetsflöden som effektiviserar tidskrävande manuella uppgifter.
Omedelbar åtkomst till fakturor som väntar på bearbetning. Du slipper långa interna sökningar efter fakturor i pappersform – du kan komma åt dina fakturor när som helst, var som helst.
Mobil teknik som tillåter fakturagodkännande var du än är, så att fakturor kan godkännas av berörda personer oavsett var de befinner sig.
Validering av fakturor i realtid för att upptäcka fel snabbare, lösa problem och förbättra relationer med leverantörer.
Strukturerad digital registrering av alla inkommande fakturor.
Textfält med en * krävs!
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings