Det är inte enkelt att hantera avtal, oavsett om de är med kunder, leverantörer, partners eller medarbetare. Till och med ett till synes oskyldigt misstag i hanteringen kan leda till straffavgifter för bristande efterlevnad, förlorade möjligheter och potentiellt kostsamma juridiska granskningar. De utmaningar och den ineffektivitet som är förknippade med pappersbaserade manuella processer ökar riskerna för att sådana problem uppstår.
Oavsett om du är delaktig i att hantera operativa avtal, ramverksavtal, licens- eller underhållsavtal eller, helt enkelt de avtal som är associerade med något av dessa, erbjuder digital inläsning av alla dokument som är relaterade till ett enskilt avtal (inklusive e-post, protokoll osv.) en viktig grund för bättre kontroll och bättre översikt.
Tack vare de automatiserade processerna och databassystemet kan du hantera dina avtal effektivare, organisera styrningen, inköpen och arkiveringen, automatisera dina processer och mycket mer.
Genom att digitalisera avtal tas papper bort från processen helt och hållet, vilket förenklar lagring och hämtning genom att placera avtal i en enda central databas, så att du enkelt och effektivt kan hantera företagets avtalsdokument. Tack vare Konica Minoltas verktyg för avtalshantering är däremot all information du behöver, från textsökningar av hela innehållet i ett avtal till analyser av alla relevanta avtalsparametrar, tillgänglig för dig med en knapptryckning.Och tack vare funktioner som fullständig mappning av alla dokument i ett enhetligt system och automatisk generering av påminnelser glömmer du aldrig bort avtalsperioder eller leveranstider igen. Allt det här innebär att du kan lägga missade leveranstider bakom dig för gott och använda avtalsvillkor till din bästa fördel.
Vill du ha det allra bästa inom digital utskriftsproduktion? Du hittade det precis. Konica Minoltas maskinvara för produktionsutskrift och kontor är branschledande, med enheter som erbjuder revolutionerande färgbildkvalitet, ultrasnabba svartvita utskrifter, inbyggda efterbehandlingsalternativ av proffskvalitet som överensstämmer med dina komplexa jobbspecifikationer och mycket mer. Oavsett företagets storlek eller specialområde kan du med vår utskriftsmaskinvara bygga upp din utskriftsinfrastruktur, hantera digitalt innehåll, använda toppmoderna mätinstrument och utforska andra lösningar som är utformade för att förändra ditt arbetsflöde på ett genomgripande sätt.
Utforska de oräkneliga sätt som Konica Minoltas programvaruprodukter kan förbättra din verksamhet. Konica Minolta löser din verksamhets problem, matchar olika arbetssätt och erbjuder programvarulösningar som uppfyller behoven i din bransch. Genom att alltid prioritera dina behov uppfyller Konica Minolta programvarukraven även från de mest krävande globala organisationerna. Med hjälp av systemet kan du hålla nere kostnaderna för utskrift och kopiering, skapa avancerade säkerhetsåtgärder för att se till att känsliga dokument inte hamnar i obehöriga händer och mycket mer.
Vår erfarna och kunniga specialistpersonal besvarar eventuella frågor och visar hur du använder produkten. Våra tjänster är till för dig, i ett supportsystem som är utformat för att du och ditt företag ska kunna dra full nytta av lösningarna. Vi erbjuder en rad olika tjänster, bland annat optimerade utskriftstjänster som kombinerar rådgivning, implementering av maskinvara och programvara, arbetsflödeshantering som sänker dina dokumentutgifter och smarta säkerhetstjänster för att skydda din verksamhet.
Alla som hanterar kontrakt och avtal säger att dokument ofta en tendens att försvinna i arkivet för den berörda avdelningen, vilket leder till svåra, tidskrävande sökningar. Den allmänna översikten går snabbt förlorad och det är lätt att missa avtalsperioder eller leveranstider. Det innebär onödigt spenderad tid och pengar.
Nu kan däremot Konica Minoltas lösning för hantering av digitala avtal hjälpa dig att effektivt administrera alla företagets avtalsdokument. Fördelarna som företaget eller organisationen får är bland annat central avtalsadministration, transparens med en knapptryckning, automatiserade processer, enkel utvärdering av dina avtal, vilket verkligen underlättar din ekonomiska kontroll, arbetsflöden för godkännande av avtal som är transparenta, flexibla och fullständigt dokumenterade, datasäkerhet och mycket mer.
Fördelarna som företaget får med avtalshantering omfattar:
Kostnadsbesparingar genom snabba sökningar och optimal användning av alla avtalsfördelar
Ökad transparens tack vare central avtalsadministration
Maximera datasäkerheten med revisionssäker arkivering och dokumenterade godkännandeprocesser
Inga missade leveranstider tack vare automatiska påminnelser
Perfekt integrering i befintliga CRM-/ERP-system
Textfält med en * krävs!
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings