Användar- och kostnadshantering

Automatisk användningsanalys och avancerad kostnadsredovisning

Upptäck en modern utskriftsmiljö som är skräddarsydd efter dina behov


Det finns många skillnader mellan små företag, medelstora företag och internationella koncerner.

Alla har sina egna ledningsstilar, behov, kunder och mål. Oavsett vilken organisation du representerar erbjuder Konica Minolta en användar- och kostnadshanteringslösning som uppfyller dina krav. Den här skalbara programvaran uppfyller dina faktiska behov, även när behoven förändras i och med företagets utveckling.

Lösningar

Lösningar

Användarkostnad och -hantering

Centraliserad användar- och kostnadshantering för företag minskar drastiskt kostnaderna för utskriftstjänster – ofta med så mycket som 30 %. Du kan använda den här övervakningslösningen för att få en kostnadseffektiv och modern utskriftsmiljö. Det behövs inga stora investeringar i utskriftsinfrastrukturen eftersom programvaran stöder Konica Minoltas multifunktionella skrivare och små kontorsskrivare. Allt detta ger dig enkel och effektiv kontroll över alla dina enheter – vare sig det gäller ett litet företag med en handfull MFP-enheter eller en internationell koncern med kontor över hela världen.

Hardware
hardware icon
Konica Minoltas utskriftsmaskinvara

Vill du ha det allra bästa inom digital utskriftsproduktion? Du hittade det precis. Konica Minoltas maskinvara för produktionsutskrift och kontor är branschledande, med enheter som erbjuder revolutionerande färgbildkvalitet, ultrasnabba svartvita utskrifter, inbyggda efterbehandlingsalternativ av proffskvalitet som överensstämmer med dina komplexa jobbspecifikationer och mycket mer. Oavsett företagets storlek eller specialområde kan du med vår utskriftsmaskinvara bygga upp din utskriftsinfrastruktur, hantera digitalt innehåll, använda toppmoderna mätinstrument och utforska andra lösningar som är utformade för att förändra ditt arbetsflöde på ett genomgripande sätt.

Software
software icon
YSoft SafeQ-utskriftshantering

YSoft SafeQ är en utskriftshanteringslösning för företag som är utformad för att du ska kunna ta kontroll över alla dina utskriftsvanor och data och fatta faktabaserade beslut om utskriftsmiljön och infrastrukturen i din organisation. Använd det här verktyget för att minska kostnaderna för utskrift, kopiering och skanning. YSoft SafeQ registrerar alla flerfunktionsskrivares aktiviteter, oavsett plats – allt för att du ska känna dig trygg och få mer säkerhet och produktivitet.

Tjänster
service icon
Alltid till din tjänst

Vår erfarna och kunniga specialistpersonal besvarar eventuella frågor och visar hur du använder produkten. Våra tjänster är till för dig, i ett supportsystem som är utformat för att du och ditt företag ska kunna dra full nytta av lösningarna. Vi erbjuder en rad olika tjänster, bland annat optimerade utskriftstjänster som kombinerar rådgivning, implementering av maskinvara och programvara, arbetsflödeshantering som sänker dina dokumentutgifter och smarta säkerhetstjänster för att skydda din verksamhet.

Driftsätt YSoft-utskriftshantering för företag och nå nästa nivå. Hjälp till att introducera en modern utskriftsmiljö som är flexibel, kostnadseffektiv och säker. Det här verktyget för användar- och kostnadshantering kommer att förändra hur du styr din utskriftsinfrastruktur. Ta kontroll över budgeten samtidigt som du spårar alla skannings-, utskrifts- och kopieringskostnader per användare, per enhet eller per kontor. Hitta problematiska utskriftsbeteenden och justera din policy därefter. Den här centraliserade utskriftsmiljön är ett serverprogram som är anslutet till alla dina nätverksenheter till företagskatalogen, vilket gör att du kan konfigurera styrningspolicyer eller införa mycket effektivare arbetsflöden. 


Med den här övervakningslösningen kan du hålla koll på pulsen även om organisationen har många projekt för många kunder. Du kan tilldela en faktureringskod till var och en av dem och tilldela kostnader till respektive projekt. På så sätt är det mycket enklare att debitera kunden med de exakta utskriftskostnaderna, i stället för att gå igenom dem om och om igen. Analysera tydliga diagram och hanteringsrapporter för att få snabba och omfattande översikter. För ökad tydlighet och effektivitet kan du även skapa egna anpassade rapporter. 


YSoft SafeQ är ett effektivt, flexibelt och omfattande verktyg för användar- och kostnadshantering som ger dig alla funktioner som behövs för att effektivisera arbetsflödet, spara pengar och dra nytta av mer transparenta kostnadsrapporter.

   

   

Ikon för teknikfunktion

Avancerad kostnadsredovisning

Ikon för produktivitetsfunktion

Automatisk användningsanalys

Ikon för pekfunktion

Centralt hanterad

Ikon för efterbehandlingsfunktion

Snabba och tydliga kostnadsöversikter

Ikon för anpassningsfunktion

Ökad säkerhet

Kontakta oss

Kontakta oss
Required form 'SolutionsContactForm' does not exist.

Textfält med en * krävs!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings