PReS Connect


Automatiserad affärskommunikation med distributionskapacitet i flera kanaler


Nu för tiden finns information tillgänglig i realtid och på alla enheter. De flesta av oss förväntar sig omedelbar åtkomst till den information vi behöver, utan att fundera på hur det uppnås. Trots det använder många företag fortfarande system och processer från en tid då ögonblicklig kommunikation via smarttelefon och surfplatta, e-post och internet inte var så vanligt som det är idag.

För att vara framgångsrik och förbli konkurrenskraftig måste företagen dock anpassa sig nu eftersom webbtekniken är oumbärlig för att nå kunder och anställda precis där de befinner sig, i den digitala världen. Företag som inte gör det riskerar att förlora kundernas intresse och uppmärksamhet och i slutänden riskerar de att förlora sin verksamhet helt och hållet. Det är här PReS Connect kommer in: med optimerad utskrift som inkluderar AFP underlättar programmet snabbt produktionen av stora utskriftsvolymer, e-post och webbsidor.


PReS Connect-arbetsflöde

PReS Connect

PReS Connect

Personlig marknadsföring

  • Ökad produktivitet och lönsamhet
  • Varierat stöd för data- och dokumentinmatning
  • Import från alla Windows-program
  • Intelligent tolkning av innehåll

TransPromo

  • Berika dokument med kampanjinnehåll
  • Automatiserad distribution

Integrering i utskriftsarbetsflöden 

  • Full kontroll över utskrifts- och pappershanteringsfunktioner

Kommunikation över flera kanaler

  • Samarbetsverktyg
  • Enhetlig datamodell
  • Minimal inlärningskurva
  • Verklig lösning med flera kanaler
  • Tillgodose kundernas önskemål
  • Banbrytande kommunikationsteknik

Hämta produktbroschyren för att få all information.

PReS Connect broschyr