dokoni CASE


Effektivisera dokumentarbetsflöden med SharePoint


Idag är dokumenthantering och samarbete viktiga aspekter av de dagliga affärsrutinerna i mer eller mindre alla företagsmiljöer, där dokument vanligtvis hanteras av och delas mellan flera medarbetare. dokoni CASE är ett enkelt program för hantering av dokumentarbetsflöden och bygger på Microsoft SharePoint-teknik. Det ger dig värdefulla tillägg och förbättringar av innehållshanteringsfunktionerna i MS SharePoint.

Med det inbyggda stödet för definierade arbetsflöden kan programmet underlätta bearbetningen av digitaliserade dokument. dokoni CASE ger en omedelbar översikt över var dokumenten finns och deras aktuella status. Som en omfattande ECM-modul (innehållshantering för företag) har dokoni CASE tydliga funktioner för dokumentarbetsflöden.


dokoni CASE-logotyp


dokoni CASE-arbetsflöden

dokoni CASE

dokoni CASE

Innehållshantering

  • Dokumentindexering
  • Modulära arbetsflöden
  • Omedelbar förhandsgranskning av dokument
  • Makroknappar
  • Meddelandesystem
  • Exportera/importera dokument från andra källor
  • Förbättrade funktioner hos Konica Minoltas multifunktionsskrivare
  • Förbättrad styrning och säkerhet

Get the product brochure now to have all information at hand.

dokoni CASE brochure
dokoni_case_document-capture-thumbnail

Kontakta oss

Kontakta oss

Textfält med en * krävs!